טובה השתחרה מהפחד שתקע אותה התחברה לרגשות שלה
ועושה עכשיו את מה שהיא חלמה עליו במשך 20 שנה

הסוד להצלחה - לנשים בלבד!

9 תגובות

תגובות


חובה למלא את כל השדות!


שם

יערית

24/09/2013

אני הצטרפתי לסדנת נשים מחוברות האחרונה בחודש שעבר.
אפשר להגיד שקריאה פנימית כיוונה אותי אל נילי.
הגעתי ל"די" הזה שנילי הדגימה בהדרכה הראשונה והחלטתי שאני מגישה מועמדות לקבוצה. עניין התשלום הגבוה קצת הלחיץ ואף הרתיע ובכל זאת אמרתי לעצמי אני אגיש את השאלון, אני אקבע שיחה עם נילי ואני אמשיך להקשיב לעצמי. להקשיב האם זה מה שמתאים לי ואני רוצה את זה ומוכנה לתהליך שכזה. באתי עם כל הפחדים שלי לשיחת התאמה עם נילי. ותוך כדי השיחה קיבלתי עוד אישור שזה הצעד שאני רוצה לעשות כדי לקדם את עצמי. ובעניין הכסף התייעצתי עם נילי לגבי אופציות לשלם ומצאנו יחד פיתרון שמתאים לי.
עד כה מהחוויה שלי בקבוצה ועם הליווי של נילי יכולה להעיד שיש שינויים. העבודה הרגשית אכן מפנה מקום לגדילה ומימוש והתרחבות.
בחרתי להאמין בעצמי ושעם העזרה וההכוונה המדויקת והמתאימה לי אני מצליחה גם להחזיר לעצמי את ההשקעה הכספית. אז אני בדרך
ממשיכה להאמין ולעשות עבודה רגשית על הדברים שעולים ויש בשפע.
מאחלת המון הצלחה לכולן ולהתקדם תוך כדי תנועה :)))

שמחה סיסי מן

23/09/2013

קראתי את כל מה שנילי כתבה. בהשתוקקות. בכמיהת הלב. ובעיקר לאחר אתמול בערב בסדרת ההדרכות המיוחדת שנילי חולקת איתנו,הרגשתי שאני רוצה את נילי כמנטור. כי כל מה שהיא כתבה הוא כאילו עלי. חשוב לי יותר מכל לצמצמם את הפער בדרך למימוש, אבל באמת אליה וקוץ בה, המחיר הנקוב אינו שווה לכל כיס,וחבל.

נילי דור האלה

18/09/2013

אפרת יקירה
בהחלט גם אריאלה חשה כמוך. ובכל זאת בחרה להצטרף לקבוצה.
השאלה אינה המחיר, אלא מה המחיר שתשלמי אם לא תעשי את מה שאת רוצה לעשות?
זה בטוח יותר מטורף להישאר תקועה מאשר להיות בתנועה מבורכת לכיוון של מה שאת באמת רוצה בחייך.
הצעד הראשון שאת כבר יכולה לעשות זה להגיש שאלון, למלא את המועמדות שלך ולבוא לשיחת ייעוץ. לפני שאת מחליטה סופית.
מאחלת לך שנה של השקעה אמיתית בעצמך ובקידום שלך.
חג שמח

אפרת

11/09/2013

כבר שעתיים כמעט צמודה למסך וקוראת הכל... הכל מרגיש מתאים. בול. זמן מדוייק. והגיע כבר הזמן מזמן... אלא ש - המחיר. מטורף. אבל ממש.
מזדהה עם אריאלה. חבל מאוד.

מיכל גרשון

11/07/2013

אריאלה יקרה,שאלת מה מבטיח לך שזה באמת יגרש את כל השדים ורציתי לשתף אותך כבוגרת הקבוצה,שאני הגעתי לקבוצה עם כמה שדים שכלאו אותי ואפילו שד אחד גדול שכבל אותי והקבוצה לא גירשה את השדים אלא הרבה הרבה יותר מעבר לזה..לא רק שנילי העבירה לי בקבוצה ולמדתי את כל הכלים שהייתי צריכה לרכוש כדי לגרש את השדים בעצמי אלא למדתי לחייך לכל השדים,למדתי להגיד להם מה לעשות ואפילו למדתי לגרום להם שלא יחזרו לעולם. בהחלט כמו שאמרת ישנם הרבה סדנאות..אני באמת לא הייתי בהרבה אחרות כי האמת היא שאחרי הסדנא של נילי לא הייתי צריכה שום סדנא אחרת. אני ממליצה לך מכל הלב כי היא באמת שווה זהב ומה שתלמדי שם אין לו מחיר. בהצלחה רבה!! מיכל

סגלית

11/07/2013

היי אריאלה, שמי סגלית ואני בוגרת הקורס הלפני אחרון, שהסתיים בחורף. מאז עברו כמה חודשים והשינויים בחיי הם רבים ואני בהחלט מייחסת אותם למה שעבר עלי בקורס. לקורס הגעתי עם כעסים רבים על המון דברים שלא בדיוק ידעתי מה לעשות עם כל הכעס הזה. האבחון של נילי היה תהליך מדהים שבו התחברתי לעצמי האמיתי שלי ולמדתי מי אני ולמה התנהגתי כך כל חיי. גם למדתי מהן היכולות המיוחדות שלי, שקודם לא ידעתי להבחין עד כמה זה מיוחד. נילי עשתה איתי תהליך מיוחד ואישי, כולל מסרה לי תובנות על חיי שהיה לוקח הרבה מאוד זמן בטיפול להגיע אליהם, והייתי בטיפול כך שאני יודעת על מה אני מדברת. כיום אני לומדת בקורס אבחון ואימון - כל החיים לומדים, ואני מאמינה שהגעתי להגשים חלום שלי גם בזכות נילי. אני כבר לא עובדת כרגע כשכירה ואני בדרך להגשמת הייעוד והחלום שלי. קבוצת התמיכה של הנשים בהחלט עזרה לי. מקווה שתדעי לבחור את הדרך הנכונה עבורך באומץ ומתוך רצון אמיתי לשינוי בחייך. בהצלחה!

אריאלה

11/07/2013

תודה על החיזוקים, נשים יקרות, הבעיה שאני מפרנסת יחידה, ושונאת את העבודה שלי עד רמה של דיכאון יומיומי, ברגע שאני אעזוב את העבודה, לא יודעת איך אסתדר כספית , המחיר שנילי היקרה לוקחת הבהיל אותי, לגבי הנכונות, אני מוכנה, אני מרגישה שמיציתי את דרכי, חיה באומללות עד חוסר שינה בלילות מרוב שאני מוטרדת מההתנהלות בחיי, זרקתי כספים השנה על הבריאות שלי, ואני ממש מרוששת, אם הייתי יודעת שזה יעשה לי פריצת דרך, הייתי מוכרת את הבגד האחרון שלי, אבל התאכזבתי כל כך הרבה פעמים, והסדנאות האלה לא זולות, לא יודעת מה לעשות , נמצאת בצומת דרכים, תודה על התיחסותכן הכנה

ליאורה

11/07/2013

אריאלה ייקרה !
כמו שכתבו קודמי ואני מסכימה עם כל מילה שנכתב .כדי להצליח צריכים 3 דברים כוח רצון חזק , זמן וכסף .
האם את מוכנה לשאול את עצמך באמת מעומק לבך , רק הכסף זה מה שמפריע לך או אולי מסתתר עמוק בתוכך פחד כל שהוא ?א...מה את אומרת ?

תמר נוי

10/07/2013

אריאלה יקרה
קראתי את התלבטותך וחששך שלא תשיגי גם בסדנא זו את ציפיותיך.
את צודקת .! אי אפשר לדעת מה תהיינה התוצאות. אין לנו שליטה בתוצאות ! לעולם אין לנו שליטה בתוצאות. אנחנו יכולים לעשות כמיטב יכולתנו .להשתדל והתוצאות תלויות בעוד הרבה משפיעים.
השתתפתי בסדנא של נילי. היא אשה מדהימה ומנחה נפלאה שתורמת לחיי כל אחת . תרומתה לחיי היתה שדרכה למדתי לזהות את הרגשות שמנהלים אותי וללמוד להביע אותם בדרך מתאימה .למדתי גם לקבל את עצמי ורגשותי . היום אני מזהה רגשות ומביעה אותם בהתאם למצב. אני יודעת על עצמי שאני בדרך הנכונה לי. ונילי היא אחת ממורותי המובהקות. למדתי מה הפחדים הכי מצויים בחיי. והיום אני אוזרת אומץ ומצליחה להבין מה לעשות כדי לנהל את דרכי למרות הפחדים.
נילי הצליחה בדרכה להמשיך למרות הקשיים הגדולים בחייה, את זה היא מלמדת ומעצימה כל אחת ,תומכת ועוזרת באחווה עצומה ובחיבוק תומך. מברכת אותך להתחזק ולקבל את העובדות שתמונים בך כוחות ,בעזרת הקבוצה ונילי תוכלי להגיע ולהנות מהדרך שאת עוברת בה.

מנהיגות מחוברת לחכמת הלב © כל הזכויות שמורות